Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Annica - 30 mars 2007 13:44

Jag fick inte jobbet i Gävle.

Av Annica - 30 mars 2007 10:21

Hovet frågar National Geographic om Carl-Philip får praktisera där, och det får han. Man kan tycka att det är jävligt orättvist; jag har inget hov som kan fråga åt mig, och skulle aldrig i helvetet få en sån chans som Phille fått! Dock försöker jag nu lägga avundsjukan åt sidan o glädjas med honom. Det är faktiskt sant, jag tror att han har jobbat skithårt och är duktig som bara den med sin kamera! Förmodligen måste man jobba som satan när man glider in på en räkmacka, just för att folk sedan inte ska säga att man inte kan något. Så jag säger Heja Carl-Philip, lycka till i framtiden med allt fotande! Han ska ha utställning i Gustavianum (bilden) här i stan sen, den skulle jag vilja se.Igår var jag bjuden på mat hemma hos Simon, det var supergott o trevligt! Fick bakad potatis med skagenröra och vin! Vi kollade film och snackade skit. Avslutade kvällen med att knäcka några (många) två-åttor och lyssna på Tracy Chapman och Coldplay,,, nice!

Ovido - Quiz & Flashcards