Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Annica - 6 februari 2008 19:11

Jag skulle ha en djupare utredning idag, min första, och jag var taggad till max! Så dyker inte personen ifråga upp. Jäkla antiklimax alltså. Men det går ju fler tåg.


Vet ni vad jag ska göra nu? Ooohh jag är sjukt uppspelt! Jag ska boka biljetter till Manchester! Åker i början av april och hälsar på alla godingar därborta. Pratade med Melba igårkväll och hon är ju fantastiskt rolig! Men jag förstår inte hur jag ska hinna med allt som jag vill göra på en vecka??


Jag vill:

  • Träffa tre olika "gäng": De jag bodde med, de jag jobbade med, samt min gamla karl.
  • Shoppa loss som fan! Urban Outfitters, FOPP records, Habitat.. you name it!
  • Gå ut! Fifth Avenue, Late Room, 42nd, och, för johan, Temple Bar o svepa en belgian gay boy ;)
  • Besöka mitt gamla jobb och stammishaket Solomon Grundy's..
  • Fira Melbas födelsedag....

Hur ska det gå?! Men oj vad roligt jag kommer få! SEMESTER is the SHIT!



Ovido - Quiz & Flashcards