Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Annica - 17 februari 2008 17:51

... jag trodde jag hade flyttat?!

Av Annica - 17 februari 2008 13:11

Fick inget vettigt gjort igår på dagen, var inte ens ut i det fina vädret.

Klockan fem typ drog jag till O'Learys och mötte upp med Daniel och Malin. Vi skulle se United mosa Arsenal, och det gjorde de ju med bravur! Och tur var väl det eftersom Brynäs samtidigt torskade mot Linköping med typ 100-0. Sedan begav jag mig hem till M+J som hade litet party, mycket trevligt! Vinarn slank ner och sedan var man redo för ännu en kväll på Heartan. Kände mig jäkligt bonnig när jag stod och öste till Ebba Grön-coverbandet och faktiskt just då tyckte att det var höjden av underhållning! Hade span på en man i randig tröja, ca 190 cm och kanske 30 år. Han var fin, men försvann sedan ur mitt liv lika fort som han klivit in. (Ja han klev ju inte ens in)

Gick på McDonalds och missade därmed sista bussen. En kille tog mitt nummer, jag kunde inte säga nej när han frågade för jag blev så överrumplad och han var ju snäll och gjorde mig sällskap på donken. Vill inte att han ringer. Nåväl, sedan skulle jag ta en taxi hem och då hände det som resulterade i föregående inlägg.

Idag försöker jag bringa ordning i mitt hem, men det är lättare sagt än gjort. Men blommorna är vattnade och humöret på topp så något ska jag väl lyckas åstadkomma iallafall!

Av Annica - 17 februari 2008 03:00

Jag har egentligen aldrig känt mig utsatt som tjej, men ikväll fick jag den känslan. Jag stod vid torget och väntade på en taxi och en kille glider upp brevid. Vi börjar prata lite och han verkar normal, tills dess att hans kompis dyker upp bakom oss och killen säger "gillar du stora kukar? Han har värsta påken du skulle se den! Vill du titta på den, 23 cm!" (och så vidare) och jag tyckte att det blev hemskt obehagligt! Jag sa det åt dem att nu tyckte jag att det blev ett otrevligt samtalsämne, och sedan roffade jag åt mig första bästa taxi.

Vad fan är det för folk som går lösa??? Ingen av mina killkompisar skulle drömma om att säga något sådant till en tjej, oavsett hur fulla de är! Jag fattar ingenting, men jag tog jävligt illa vid mig iallafall. De stod liksom jävligt nära mig när de drog sina "skämt"(?) och de var längre och grovare än mig och hade de velat gjort något med mig hade det inte varit några problem. Hur fan är man uppfostrad om man säger sådana där saker, jag förstår verkligen inte!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards