Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Annica - 18 februari 2008 18:56

Imorgon ska jag åka på vuxenläger. Det känns som det iallafall, jag ska nämligen på kurs med två övernattningar i Stockholm. En introduktionskurs för nyanställda. Nu vet jag inte om jag är nyanställd i ordets rätta bemärkelse eftersom jag jobbat i åtta månader, så mycket kanske man redan känner till. Men jag tror det kommer bli alla tiders då dagarna är späckade med vad som verkar vara mycket intressanta föreläsningar!

Jag är dock orolig för att inte ha någon att prata med.. Fånigt, jag vet. När jag berättade på jobbet om mina farhågor var det två personer som oberoende av varandra sa "men du som är så social lär ju knappast få några problem med det!", men vad de inte vet är att det ju bara är en fasad! Egentligen är jag inte social, utan ganska rädd för folk. Rädd att inte ha någon att prata med i fikapauserna, och sitta som en nobody och stirra ner i min kaffekopp. Nu vet jag att det inte blir så, vis av erfarenhet, men det är känslan people!

Det blir i vilket fall som helst tre hektiska dagar nu, och direkt när jag kommer hem på torsdag ska jag på arabiskan. Puh! Svettigt värre.

Och sedan är det fredag igen, jag säger då det!

Ovido - Quiz & Flashcards