Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Annica - 24 februari 2008 18:15

Det blev en lugn och skön kväll hemma hos Stina i hennes mysiga lägenhet. Vi lagade rotsaksgratäng med lax och sallad, käkade chips och drack lite vin. När vi sjönk ner i soffan så satt man där man satt. Vi tittade på melodifestivalen, men fy vilka flopplåtar som tävlade igår. Det enda som jag kunde tänka mig i Globen var Ainbusk och de gick ju inte ens vidare. Då stängde vi av.

Idag var tanken att vi skulle gå på Cosmonova, men vi var på tok för sena hemifrån så vi insåg att vi inte skulle hinna till föreställningen. Istället tog vi en promenad mot armémuseum, men på vägen fann vi ett musikmuseum, så vi slank in där istället. Det kändes rätt fattigt får jag säga, men då vet man ju det till en annan gång.

Sedan tog vi en kopp te på ett mysigt fik innan vi vandrade genom Östermalm till T-centralen. Vilken fin stadsdel! Där vill jag bo. Kanske inte det billigaste området man kan tänka sig dock.

Appropå vart man vill bo... jag kommer nog att flytta igen :) När (om) jag får tillsvidare, så flyttar jag nog till en insatslägenhet i stan. Men jag har höga krav på den, så vi får se om jag hittar något i min smak!

Ovido - Quiz & Flashcards