Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Annica - 27 februari 2008 18:57

Jag är löjligt nöjd med mitt liv! Man måste komma ihåg att vara tacksam för allt man har och inte gräva ner sig i misslyckanden eller sorger. Jag tror att det bästa sättet att bli lycklig är att


  • Umgås med glada och inspirerande människor / undvika "energitjuvar".
  • Ta för sig av livet och försöka förverkliga sina drömmar.
  • Sätta upp mål och kämpa för att nå dem.
  • Se alla olika människors värde, dvs skippa fördomarna.
  • Inse att ens problem är små i jämförelse med många andras. Man har mat i magen, luft i lungorna och tak över huvudet. Har man dessutom bra människor runt sig så har man allt man behöver.
  • Sist men inte minns är musik ett fantastiskt recept på välmående.

Kalla mig pretantiös men jag skiter i det! Tycker bara att allt på det stora hela är så bra och vill att andra också ska uppskatta livet! Nu ska jag på bio, hej med er!

Ovido - Quiz & Flashcards