Alla inlägg den 21 december 2006

Av Annica - 21 december 2006 11:00

Ju oftare man skriver ner sina drömmar, desto oftare kommer man ihåg dem, det är ett faktum. I min ungdom hade jag en drömbok som jag skrev i varje morgon. Till slut mindes jag så mycket att jag inte hann skriva ner dem! Kunde ha ungefär fem långa detaljerade drömmar att berätta om, och det fanns det inte alltid varken tid eller ork för. Nu känner jag att jag börjar komma in i det där igen, eftersom jag skriver ner mina drömmar här istället. Iallafall, tolka den här om ni kan:Någon har tänt eld på stjärten på en höna, och den springer för sitt liv, på gatan utanför Vävaren i Strömsbro. Jag tycker så fruktansvärt synd om den, men det står en massa kids runt den och bara skrattar. Plötsligt kommer en kille (en gammal klasskompis till mig) med en stor grävskopa och åker rakt emot hönan. I själva skopan brinner det för fullt redan, och när han fångar upp hönan så exploderar den så att man som åskådare måste slänga sig undan, som på film.Idag ska jag verkligen få sjukt mycket gjort! Sista chansen innan jul nästan. Emilie kommer ev hit i em och då ska vi pusha varandra. Gick riktigt bra sist vi pluggade ihop, så jag hoppas på repris. Fan alltså, jag behöver verkligen piskan i ryggen för att det ska hända något! Önskar att man för en gångs skull kanske kunde göra något klart i förväg, but oh no.KL 12:34) HAHA tillägg! Nu när jag skulle spruta på mig lite parfym så mindes jag plötsligt en till dröm! Jag använder nämligen Burberry Brit, och jag drömde att den tog slut, och att jag skulle köpa en ny, fast Burberry London denna gång. Det var bara det att i affären så fanns det en massa Burberry's, av typen Burberry Västergötland, Burberry Östergötland, Burberry Skåne mm. Haha wtf?!

Ovido - Quiz & Flashcards