Alla inlägg den 11 december 2006

Av Annica - 11 december 2006 16:50

Går det att stoppa tiden eller???Jag vill inte stressa jämt, och jag vill inte gnälla jämt. Fasiken vad jag har blivit trist och torr känns det som. Förlåt alla mina söta vänner, att jag aldrig tycker mig ha tid att göra något längre, och bara klagar på skolan när vi pratar! Det är inte meningen, men vad göra när man inte tänker på något annat?Kan inte sova nuförtiden. Ligger bara och spänner mig när jag ska sova, och går igenom allt som borde göras. Sen när jag somnar så slutar det ofta med att jag drömmer mardrömmar. Så olikt mig, jag brukar aldrig drömma mardrömmar! I natt var det jag och Märit som var fast i något hus tillsammans med en farlig man. Vi rymde genom badrumsfönstret och sprang ut i skogen över stock och sten. Gömde oss bakom nån gran brevid en bäck. Så ringde vi polisen, men när de upptäckte att mannen hade lämnat huset så ryckte de bara på axlarna och den ena polisen (som såg ut som en äkta brat) började göra lite polis-moves istället. Jag och Märra var förskräckta för vi var rädd att mannen skulle leta upp oss, men polisen sa att det är ingen fara nu, han är ju inte här!!!Gick till jobbet och fixade en som kunde ta mitt pass imorgon. Gud vad skönt att det gick att ordna! Känns som att jobbet har låg prioritet nu innan jul. Ska ju jobba i helgen, och det får räcka så. Hade seminarium idag. Har aldrig känt mig så dum och korkad som jag gjorde idag. Diskussionerna som fördes var way over my head. Jag satt och kände mig helt bortkommen, och undrade vad sjutton jag gjorde där. Satt för fan och läste den jäkla boken igår i 10 timmar, och så handlar en stor del av seminariet istället om sådant man bara förväntades kunna t ex om den allmänna ekonomiska utvecklingen i Sverige, med konjunkturer hit och dit, regleringar, vågor, obligationer, aktiekapital och fan vet allt. Själv satt jag bara och tänkte ta mig härifrån.....Ok, det var en liten dagsrapport. Jag funderar på att gå under jorden ett tag. Om ni undrar vart jag håller hus. Kommer nog att uppdatera bloggen ändå, det är ju lite terapi det, men kommer inte att ägna mig åt några sociala aktiviteter på ett tag nu... Har förresten inga pengar på mobilen heller, so you know. Alright, later dudes

Ovido - Quiz & Flashcards