Alla inlägg den 19 december 2006

Av Annica - 19 december 2006 19:08

Åh, jag kom på att jag drömde så mysigt i natt! Jag födde två barn, en flicka och en pojke. (Flickan var lite äldre, kanske 3 år och pojken var kanske 1 när de föddes) De var gudomligt söta och jag fylldes med kärlek till dem. Dock var inte pappan närvarande, och han visste heller inte att jag ens varit med barn, så jag skulle nu berätta nyheten för honom. (Detta kommer nog av att jag igårkväll kollade på Vänner, när Rachel ännu inte berättat för Ross att han ska bli pappa) Ja så mötte jag upp honom, pappan till barnen. Han var sjukt fin! Han var ungefär lika lång som jag och så hade han blont tjockt rufsigt hår, och ett leende på läpparna. Jag tror han hette David eller Daniel. Iallafall så mötte han mig med öppna armar och vi kramades jättelänge och jag sa att jag har fött tvillingar som han är far till, och han bara kramade mig och sa att allt kommer bli bra. Jag kände mig jättetrygg och in love med den mannen, vem han nu är.....

Av Annica - 19 december 2006 16:35

F*ck me, det snöar! Fan vad härligt! Hoppas det får ligga tills imorgon iaf. Försöker insupa så mycket julstämning det bara går.Har jobbat ett pyttepass idag, mellan 12-16. Nu hade jag sån jäkla tur så det var en ledig tid i tvättstugan just nu och aldrig mer! (iaf inte innan jul!) Så nu vet jag vad jag ska göra ikväll :) Förutom plugga vilket är ångestframkallande som aldrig förr. Shitt män, snart ger jag upp! (Nej det gör jag naturligtvis inte, men jag skulle vilja ibland)Blev lite konfys när jag tittade på antagningsbeskedet. På det stod det nämligen, till skillnad från på det elektroniska, att jag var villkorligt antagen! Vad sjutton innebär det då? "Du är villkorligt behörig till utbildningen. Du måste senast vid kursstart kunna visa att du uppfyller samtliga behörighetskrav för att kunna ta erbjuden plats i anspråk."Men jaha? Vad dessa behörighetskrav innebär framgår inte, och ingen svarar på telefonnumret..Kl 16.55) Vet ni vad som just hände o som värmde mig gott? En kvinna ringde fel, hon hade slagit fel riktnummer. Hon bad så hemskt mycket om ursäkt och önskade mig God Jul och Gott nytt år. Gud vad fint gjort, jag blev så jätteglad!

Ovido - Quiz & Flashcards