Alla inlägg den 15 december 2006

Av Annica - 15 december 2006 17:51

Det känns som att jag håller på och bli sjuk. (Och snart blir jag ruskigt förbannad på min granne som borrar och borrar och borrar och...) Hur som haver. Har träffat handledaren idag. Berättade om hur blåst jag kände mig på lektionen förra veckan. (Det var han som höll i den) Han sa att det fick jag absolut inte göra! Han höll med om att den hade spårat iväg på en rätt abstrakt nivå. Thankyou very muchly. Känns lite bättre nu faktiskt.Jag har inte fått mitt antagningsbesked än! QUE??!?! Vad är det frågan om? Bör jag börja bli orolig eller? Och angående nästa termin, så har jag glömt att berätta en grej.. ni vet hur orolig jag har varit för csn. Min kurslärare sa att det behöver jag verkligen inte oroa mig för, för det är bara att han skriver ett meddelande till dem och berättar att jag kommer bli färdig, om inte i tid så rätt snart. TJOHO, vilken kille.. eeh äldre man.Måste delge er lite sköna ord som jag stöter på titt som tätt när jag läser de gamla texterna:Istället för att ljuga säger man "fara med osanning", och istället för att bli osams säger man "råka i krakel med". Hur skönt låter inte det?!

Ovido - Quiz & Flashcards