Alla inlägg den 14 december 2006

Av Annica - 14 december 2006 17:22

Jag fortsätter på temat barnbilder, dels eftersom man var 100% sötare när man var liten och dels för att man inte ska bli igenkänd..... Men snälla nån, vad var det för rödrosa spray jag hade i håret, och what's the deal med hockeyfrillan??? Ljuva åttiotal, inte ens små barn lyckas undkomma. Mamma säger att jag ville ha det så, men sen när fick en sexåring ha någonting att säga till om -särskilt när man ska till fotografen?!!Nåväl, detta var ett kvickt sidospår. Back to plugging-business. Måste maila text till min handledare idag. Typ ruskigt snart. Huvaligen.

Av Annica - 14 december 2006 12:56

Vet ni vem jag älskar? (Förutom Johan Glans alltså)ANNIKA LANTZ! Jag tycker kvinnan är helt underbar! Skrattar så himla mycket varje gång jag lyssnar på "Lantz i P3". Hon kan konsten att liva upp ens dag, helt klart. Extra pluspoäng för att hon alltid spelar "Relax take it easy", min nya favoritlåt alla kategorier. Och nu spelas Idol-Markus låt hör jag, det är bra att hon supportar honom.Själv dricker jag en multi-cvitamins-explosionsdryck! Inte särskilt gott, men hoppas på att bli pigg. (Mixad apelsin, banan, kiwi och plommon, plus mjölk)Oj nu fick jag msn-meddelande... undrar om man ska svara. Joo det ska jag ;) BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards