Alla inlägg den 5 december 2006

Av Annica - 5 december 2006 19:05

Har fikat med Ida på 018 idag, det var jättetrevligt att hänga lite med henne igen! Hon är ju himla gullig. Och så har jag hämtat ut mina specialsulor, kändes skönt att ha dem i skorna, hoppas att de hjälper mot att jag hade ont i vaderna också.Drömde jättekonstigt inatt. En rätt makaber dröm faktiskt. Jag var hemma hos någon familj där pappan snart skulle dö. Han var inte sjuk, men han skulle dö. Han var kanske 40 år, och jag tog honom åt sidan för att prata lite med honom. Så kramade jag om honom jättehårt och sa att det var så himla orättvist och tragiskt att en ung familjefar som han skulle behöva dö, och att vi alla älskade honom. Då brast det för honom, och han grät som ett barn i min famn. Han grät så mycket att han kräktes och jag försökte trösta honom så gott jag kunde. Ja, sedan dog han iallafall och då hade man som tradition att förvandla askan till jordgubbsyoghurt som familjen skulle samlas för att äta upp. Så det gjorde vi, och det var inget konstigt med det. Jag vet fortfarande inte hur jag kom in i bilden, men jag kände mig som en av dem.Nu måste jag skriva lite på uppsatsen och skicka in till kursläraren att läsa. Vi skulle ses på fredag och han ville se hur det gick för mig... gulp.Imorgon bitti är det seminarium, och jag kommer komma oförberedd. Fan också.Hade tänkt att gå på Kärrans körs julkonsert ikväll, men jag hinner tyvärr inte. Åh, men det hade varit så mysigt, jag älskar sånt. Himla synd.

Av Annica - 5 december 2006 13:36

Jag är så arg. Det är nog mest för att jag är hungrig dock. Men iallafall. Får inte tag på bokjäveln, för att någon inte har lämnat tillbaka den i tid. Jag står FÖRST på turlistan, men någon sitter o trycker på den. Fy fan säger jag då. Då blir det inte så kul på seminariet imorgon. Jäkla skit alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards