Alla inlägg den 20 december 2006

Av Annica - 20 december 2006 22:25

AAAaaAAAaaaaAaaHHHhhHHhhhhhhhhhhHhh!!!!!!!!!I can not be fucking bothered ! ! ! ! ! ! Get me out of here!!!En dag ska jag titta tillbaka på den här terminen och tänka, JAG KLARADE DET! Men det krävs mycket jobb innan den dan är här.....Fan vad jag tjatar och gnäller och håller på. Det ÄR INTE synd om mig, så tro för all del inte det! Det är bara jag som är sjuuukt omotiverad och därför så går det inte framåt i normal takt tyvärr. Jag vill ha ett "vuxet" jobb. Jag vill jobba 8-17, varje vardag, med några veckors semester om året. Gärna arbeta på någon myndighet, kolla min mail när jag kommer till jobbet, dricka kaffe på fikarasten och på eftermiddagen gå hem till min familj. MMMmmmm ljuva liv. Give it to me....Istället för detta tråkiga, uttjatade, "economically challenged" studentliv. Aldrig riktigt ledig. Aldrig lov. Alltid jobba när man inte pluggar. Aldrig ha råd att göra ngt på sommaren eftersom då ska man betala hyra o leva eftersom CSN ger en ca 5000 spänn i maj som ska räcka till september. Hallelulja. Fan jag är MATT som fan. Fan vad jag svär, måste tänka på att vårda mitt språk i fortsättningen.Appropå språk så är det tur för alla ungar att jag inte längre ska bli lärare, för jag hade blivit fullkomligt vansinnig på att de skriver så dålig svenska! Jag hade kört diktamen varje dag, och jag hade underkänt varenda en som inte vet att var heter var och inte "va", att är heter är och inte "e" och att jag heter jag och inte "ja". Fast nu skjuter jag mig själv i foten eftersom jag själv skriver o istället för och. Fan. Jag har ändå rätt att störa mig för det här är min blogg och då bestämmer jag.

Av Annica - 20 december 2006 15:53

Har sprungit på stan som en yr höna idag, och försökt fixa lite klappar. Gick väl ok antar jag. Fotade lite så jag slänger in lite uppsalamotiv i bloggen (domkyrkan, Gustavianum och Universitetshuset). Avslutade med ett Suprememål på MAX men det var inte särskilt gott. Det är sjukt kallt här hemma, så jag håller på och fryser fast i stolen. Borde diska. Men mest av allt borde jag plugga, men jag är inne i förträngningsfasen. Borde t ex ha hämtat ut hemtentan för en vecka sedan. Borde ha ringt läraren som höll i det seminariet jag skolkade från och hört om min extrauppgift. Borde ha kommit längre på uppsatsen och mailat min handledare. Men vet ni, jag driter i det där. Jag tror att jag ger blanka faan i hemtentekursen, och fokuserar enbart på el uppsatso istället.

Ovido - Quiz & Flashcards