Direktlänk till inlägg 20 december 2006

Lite arg kanske. Eller uppgiven kanske.

Av Annica - 20 december 2006 22:25

AAAaaAAAaaaaAaaHHHhhHHhhhhhhhhhhHhh!!!!!!!!!I can not be fucking bothered ! ! ! ! ! ! Get me out of here!!!En dag ska jag titta tillbaka på den här terminen och tänka, JAG KLARADE DET! Men det krävs mycket jobb innan den dan är här.....Fan vad jag tjatar och gnäller och håller på. Det ÄR INTE synd om mig, så tro för all del inte det! Det är bara jag som är sjuuukt omotiverad och därför så går det inte framåt i normal takt tyvärr. Jag vill ha ett "vuxet" jobb. Jag vill jobba 8-17, varje vardag, med några veckors semester om året. Gärna arbeta på någon myndighet, kolla min mail när jag kommer till jobbet, dricka kaffe på fikarasten och på eftermiddagen gå hem till min familj. MMMmmmm ljuva liv. Give it to me....Istället för detta tråkiga, uttjatade, "economically challenged" studentliv. Aldrig riktigt ledig. Aldrig lov. Alltid jobba när man inte pluggar. Aldrig ha råd att göra ngt på sommaren eftersom då ska man betala hyra o leva eftersom CSN ger en ca 5000 spänn i maj som ska räcka till september. Hallelulja. Fan jag är MATT som fan. Fan vad jag svär, måste tänka på att vårda mitt språk i fortsättningen.Appropå språk så är det tur för alla ungar att jag inte längre ska bli lärare, för jag hade blivit fullkomligt vansinnig på att de skriver så dålig svenska! Jag hade kört diktamen varje dag, och jag hade underkänt varenda en som inte vet att var heter var och inte "va", att är heter är och inte "e" och att jag heter jag och inte "ja". Fast nu skjuter jag mig själv i foten eftersom jag själv skriver o istället för och. Fan. Jag har ändå rätt att störa mig för det här är min blogg och då bestämmer jag.

 
 
Ingen bild

Lirarn

21 december 2006 11:15

Själv vill jag inget annat än att plugga och plocka csn istället för att knega.. Så det kan gå.

 
Ingen bild

Bergis

21 december 2006 19:28

Jag vet precis vad dumenar, det är alltid nåt som man ska ha dåligt samvet för när man pluggar, dåligt samvete är faktiskt ätta ordet. T.o.m när man dammsuger eller nåt sånt tänker man på allt man inte hunnit göra.
Din svenska är et inget fel på, du skriver sjukt bra- inte bara i bloggen. HAr ju läst tidigare uppsatser du presterat och de har varit kanon, du har ett bra språk. Det är skillnadpå att skriva blogg och en akademisk uppsats. Jag håller på dig gumman, jag vet att du kommer klara detta även om det känns avlägset nu.

 
Jossan

Jossan

22 december 2006 09:49

Du kanske hade varit den som kunnat lära snorungarna att prata rent och kunna stava? ;)

http://jossans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards