Alla inlägg den 12 december 2006

Av Annica - 12 december 2006 12:53

Jag har bestämt mig för att skolka på torsdag. Flämt!! Jag veeet! Man ska inte skolka. Har inte gjort det sedan en föreläsning om Romarriket på Historia A. Naturligtvis kuggade jag den frågan på tentan sedan, och skyller det på att jag inte var med på föreläsningen. Efter den gången lovade jag mig själv att inte skolka mer, och tror att jag har hållit det löftet med. Minns dock inte riktigt. Men nu är det alltså dags igen. Eftersom jag inte fått tag på boken som vi ska ha seminarie på, och jag ska åka till arkivet imorgon så kommer det vara svårt att läsa den och lära sig. Är det inte bättre då att jag läser den boken vi ska ha seminarium om på måndag istället? Jobbar ju i helgen, så då kommer jag ju inte få så mkt gjort. Så resonerar jag iallafall. Sen att jag kommer få en sjukt jobbig extrauppgift som straff för att jag inte går, må väl vara hänt då. Får ångra det en annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards