Direktlänk till inlägg 17 januari 2007

Händelserik dag!

Av Annica - 17 januari 2007 19:44

Nu är det så vackert ute, med snön som singlar ner o lägger sig som ett täcke på backen. En ovanlig syn det här vintern, så man måste vara tacksam när det väl sker!Jag har varit på arkivet idag, för sista gången om allt går enligt planerna. Det känns jätteskönt att man förhoppningsvis kan lägga det bakom sig nu. Åt lunch med en supertrevlig tjej som höll på att doktorera. Vi har samma handledare hon och jag så han introducerade oss lite smått, och sen frågade hon om vi skulle ta sällskap och luncha! Då blev jag toppenglad, för jag ville fråga, men hade inte vågat om inte hon gjort det! Så vi åt sushi (mumma!) o snackade en massa, det är så härligt med spontana människor! När vi var klara för dagen tog vi sällskap in till T-centralen, och så skildes våra vägar. Jag å min sida mötte upp med Anna L i Stockholm, det var kalasroligt! Egentligen skulle jag ha åkt till Sthlm i helgen och hängt med henne o Johan på fredagen, och med Stina på lördagen, men nu kände jag inte att jag riktigt hinner vika en helg åt nöjen tyvärr... Men klipsk som man är kom jag ju på att man kan ju faktiskt träffas för en fika när jag ändå är där! Sagt och gjort. Mycket trevligt.Vi ska börja spela korpfotboll, hoppas verkligen det blir av, vi var skittaggade båda två! Så nu har vi gjort upp en liten träningsplan inför "säsongsstart" :) Fan det kommer bli skitkul!!! Ska bara vänta på att Evelina kommer hem till Sverige igen så ska hon också vara med (det vet hon dock inte om än)Har hämtat cykeln från jobbet med nu, det var väl på tiden. Har ju stått där sen nyårsafton..Nu ska jag sätta igång och plugga så att jag blir färdig med uppsatsen nån gång. Kan ni fatta att jag ska skriva en c-uppsats i vår, hur puckad får man bli? Ingen koll alls på vad man söker. Hoppas jag överlever terminen, jag är helt totalt skoltrött, men det kanske ni har förstått..

 
 
Ingen bild

Bergis

17 januari 2007 20:07

Alltid trevligt med nya bekantskaer. Kul att hon fågade om ni skulleäta lunch, trist att sitta själv att äta. Det gör man tyvärr alltför ofta. Kram

 
Helen...

Helen...

17 januari 2007 21:39

hur gick det med den där krämen du glömde på affären?

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

17 januari 2007 22:00

Jorå, nemas problemas! Det var bara att gå dit o hämta den sen! Vad gullig du är som minns detaljer ur mitt liv :)

 
Helen...

Helen...

18 januari 2007 08:21

det e detaljerna som gör människan, det har jag alltid påstått =)

http://djhelen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards