Direktlänk till inlägg 23 januari 2007

Vintriga bilder!

Av Annica - 23 januari 2007 16:44

Vilken underbar dag det har varit idag! Har lite fina foton som jag tänkte delge er. Från stråket upp till Gränby Centrum as usual, men ni får hålla till godo med det :)Jag hade stora problem med att föra över bilderna till datorn, det verkade vara nåt tjall på sladden. Ringde till Fuji Fotocenter på Dragarbrunnsgatan, och jäklar vilken service! Mattias tror jag att han hette. Vill bara tipsa om det, ifall ni får kameraproblem så vet ni vem ni ska vända er till.

 
 
Helen...

Helen...

23 januari 2007 18:00

snön kan verkligen göra fantastiska landskap! ;) Och du, om allt skulle skita sig med plugget så kan du ju alltid bli fotograf!! Jättefina bilder! Speciellt den med "snöröken"! :)

http://djhelen.blogspot.com

 
Helen...

Helen...

23 januari 2007 18:53

minns du när vi satt på familjen linanders brygga o snackade en hel dag!? shit! det känns verkligen som i förra veckan!! snart är vi där igen, tänk så!! det tänker jag iaf på just nu när det skiter sig i skolan o med kärlekslivet och motivationen är på noll. skönt att veta att det kommer en sommar, vare sig man vill eller inte! och den kommer bli den bästa!!
puss!!

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

23 januari 2007 20:04

Tack för komplimangen, ja man kanske ska satsa på att bli fotograf ist :) Haha
Jo visst minns jag det, det var jättehärligt! Så varmt och skönt! Men det får gärna dröja tills det blir sommar igen, jag har fullt sjå just nu av att njuta av vintern :) Tur att vi fortfarande bara har januari... Kram på dig

 
Ingen bild

Bergis

23 januari 2007 21:18

Underbara bilder, jag måste vara den enda i hela världen som faktiskt älskar när det är vinter, snö och kallt. I just love it!

 
Ingen bild

Annica

23 januari 2007 22:16

Me too, i love it i love it i love it!!!
Jag ringer dig imorgon när jag vaknar, dock måste vi nog skjuta på hängandet tills senare, för min handledare vill att jag kommer till honom vid 11. Alternativt att vi promenerar till Ekonomikum tillsammans o du väntar på mig eller nåt. Fast det kanske inte är så kul. Men jag hör av mig imorg bitti. KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards