Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Ehh jaha.... ?!

Av Annica - 30 januari 2007 00:39

Alltså min dator lever ju sitt eget liv. Den gör ibland sina alldeles egna meningar, typ sätter ihop två av mina till en så att resultatet blir helt oigenkännligt. Har hänt flera gånger men nu blev jag så irriterad att jag var tvungen att vräka ur mig i min vän bloggen.Vill ni ha ett exempel? Spana in detta:1904 blev Försäkringsinspektionen en egen myndighet och hade som sin hta är att den första volörsäkringstagarnas kapital.Hur tänkte den då liksom? Och den viktigare frågan är kanske VAD STOD DET INNAN O HUR MÅNGA MENINGAR HAR DEN KLIPPT BORT?! Så jäkla irriterande. Men nu börjar jag bli klar, finally. Okej jag har mycket kvar, men det minskar ju iallafall! Det finns hopp för mig! 11000 ord nu, fan jag har aldrig skrivit så mycket i hela mitt liv, det är ju värt ett litet hurra bara det! hahaTillägg kl 02.20)Jag är ju inte så teknisk, men är inte Kb och K samma sak när det handlar om utrymme på datorn? För när jag skulle skicka uppsatsen till mig själv, så stod det att jag skickade iväg 231Kb men jag tog bara emot 176k. Kan man inte skicka hur stora filer man vill? Helt meningslöst att maila sig själv om man ändå bara får med två tredjedelar av dokumentet. Aja shittesame, nu är jag gruvligt trött, ska bli skönt att sova! Och NEJ jag blev INTE klar ikväll heller. Men har varit duktig och får sova med gott samvete. Godnatt friends!

 
 
Helen...

Helen...

30 januari 2007 07:35

heja heja heja!!

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

E

30 januari 2007 09:06

Hund är som barn. Jag förstår dej. Vad skulle jag ta mej till utan min lilla "förort"!? Det som e skillnaden är ju pälsvården...pudelpälsen e int å leka med!!

 
Ingen bild

Bergis

30 januari 2007 10:08

Jag vet, ibland är datorn great men allsomoftast är den värdelös. Behöver du en dator? Vi har en som är sex år snart, om du vill ha. Seg är den men det går ju att skriva på den ialla fall, jag tänkte nu inför din kommande vårtermin då du ska på´t igen!

 
Ingen bild

Annica

30 januari 2007 11:25

Anna - tack men det är nog okej tror jag. Min dator är också 6-7 år. Ska satsa på att köpa en helt ny (när jag blir rik...) Men om den här kraschar helt så hör jag av mig haha! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards