Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Jag är en trist person att dricka te med

Av Annica - 30 januari 2007 18:00

Hade en intressant föreläsning idag om olika teorier kring internationella relationer. Mmm, det verkar vara en mycket spännande kurs det här tror jag!Efteråt gick jag och fyra andra till Storken och fikade. Vi hade mycket trevligt, det var en god idé av han som kläckte den! Iallafall så gick tre av dem efter ett tag så det var bara jag o en kille kvar. Och då kände jag att jag plötsligt blev så torr och tråkig! Ni vet man vill ju verka så rolig och crazy, men vi snackade mest utbildning och stipendier... det är ju iofs också intressant ibland, men jag vill inte framstå som en beige typ :) Plus att jag tror att han tycker att jag är jordens mest förvirrade människa (vilket jag är, men det är ju inte någon kvalitet man vill framhäva) för jag har ju verkligen ingen koll på nånting, vilket sken igenom i vårt samtal haha! Nej jag hoppas jag får tillfälle att ge mig själv upprättelse i framtiden, vi är med i samma arbetsgrupp så om jag ser till att ha koll på läget på torsdag när vi ska ses så är det kanske lugnt :)

 
 
Ingen bild

E

30 januari 2007 18:11

Torr!!!?? Du? Njet! Där kan jag inte hålla med. Man kan väl inte alltid vara på sitt flummiga humör heller.
Livet knallar på här hemma i stan. Trist å deppigt som vanligt. Inget nytt under solen...eller jo kanske. Men det tar vi en annan gång isf. Kram E

 
Ingen bild

Annica

30 januari 2007 18:15

Tack stumpis, dina ord värmer!
Spännande att få höra sen om vad som hänt, blir ju lite nyfiken när du uttrycker dig så kryptiskt!!! Kram back at ya

 
Ingen bild

Bergis

30 januari 2007 21:27

Nä, inte kan man kalla dig torr- det är ett som är säkert gumman. Nä, du är en härligt skön tjej som har ett jäkla sinne för humor. Har du kvar julgardinerna förresten? Jag är lite mallig nu, har precis tagit ner mina!

 
Ingen bild

Annica

30 januari 2007 21:33

Har du tagit NER dem?? Jag trodde vi var ett TEAM du o jag!! "De som har julgardinerna kvar längst i hela sverige" liksom! ;D

 
Ingen bild

Daniel

30 januari 2007 22:48

Hallå där unga dam, är du inte medveten om att julgardinerna skulle tas ner för flera veckor sedan? Mjahaja, skämmes. Imorrn är det fotbollsdags igen, om du kan komma loss börjar matchen runt nio. Kramiz!

 
Ingen bild

Annica

30 januari 2007 23:27

kramiz ?!?!?!?!?! WTF :D
Fotboll.. hm vi får se hur jag ligger till. Hörs duden

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards