Direktlänk till inlägg 21 mars 2007

Tentan

Av Annica - 21 mars 2007 20:30

Hemtenta... jag säger då det. När man väl sätter sig och ska skriva så stämmer ju ingenting! Man kommer på vinklar som man inte tidigare tänkt på. Jag hade en plan på hur jag skulle skriva, men nu går det inte längre ju! Men det är ingen panik, har ju morgondagen på mig med. Men det är ju jag i ett nötskal att börja skriva idag när jag har haft frågan i min hand sedan i fredags.Jag är så oengagerad i skolan men tokengagerad i jobbsöket! Tycker att det är holabalo att hänga på ams.se och kolla runt! Har sökt två jobb idag, fingers crossed nu. Vore trevligt om man kunde få ett jobb. Om jag erbjuds en heltid någonstans nu så kommer jag att släppa allt, det ska ni ha klart för er!

 
 
E

E

21 mars 2007 22:13

Läser du inte min blogg regelbundet gums? Ska trimma dogs.
Jag håller en tumme för jobbsökandet. Kram E

http://drogen.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

21 mars 2007 23:11

Du ska till Sthlm, det ska DU ha klart för dig. Miss u loads. XXX

 
Ingen bild

Annica

22 mars 2007 09:26

E - mjo det gör jag väl, men jag missade den biten.... men det låter väl som nånting som skulle passa dig?! Lycka till du! Kram

Stina - Honeybunny fan det vore gôtt att flytta till stockholm o hänga med dig o alla andra som bor där!! Vi får se vad som händer! kramen

 
Ingen bild

Bergis

22 mars 2007 11:52

Söka jobb, kul? Nä, den biten måste jag nog missat. Min kära Andres kollar runt efter jobb åt mig vareviga dag, själv får jag hjärtklappning bara av att tänka på ams.se. Nä, skulle kunna vara hemma som lyxhustru resten av livet. Problemet är att man kanske måste ha en man med lite mer klöver på fickan för att klara av det. Lycka till med hemtentan! Kram

 
Ingen bild

Annica

22 mars 2007 14:33

Det är nog kul till en början att vara lyxhustru, men tänk efter ett tag, så urbota tråkigt! Och vad man lär längta efter någon form av stimulans! Men typ jobba halvtid och resten av tiden leva på sin man kanske inte vore helt fel :) Då får man ju det bästa av båda världar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards