Alla inlägg den 2 april 2007

Av Annica - 2 april 2007 19:27

Provade en bikini på H&M i Gränby, och ställer mig därmed osökt frågan; Är det en blottare som designat provhytterna?? Alternativt en pygmé. Övre dörrkanten gick typ i tutthöjd kändes det som, så jag fick sitta på den lilla pallen och byta om. Rätt osmidigt om du frågar mig! När jag sen skulle spegla mig fick jag typ böja benen och försöka ha överkroppen rak så att jag inte skulle synas ut. Fan vilket projekt alltså!Nåväl, nu är bikinin inhandlad och beach 2007 here I come! Men vänta nu, det var en rätt deprimerande syn nyss i spegeln. Fan att man är så tanig alltså. Härmed är det armhävningar och situps varje dag ända tills sommarens intåg som gäller! Hellre 4 situps än inga liksom. Har köpt brun-utan-sol med. Har aldrig använt sådan, men nu slog jag till, jag hatar att gå på stranden och känna mig ful, i år ska allt bli annorlunda! Strandfest, någon?

Av Annica - 2 april 2007 10:31

Hanna Fahl, visst heter hon så, hon på P3 Populär? Jag klarar inte av att lyssna på henne! Hon pratar som att hon (när hon intervjuar någon) är på väg att brista ut i ett artighetsfnitter precis vilken sekund som helst! Hon är ju duktig och så, men jag stör mig på att hon låter som hon låter, det är verkligen nåt hon borde jobba med.

Ovido - Quiz & Flashcards