Alla inlägg den 22 april 2007

Av Annica - 22 april 2007 12:58

Åh vad jag är uttråkad! Eller rastlös kanske man ska säga. Jag är så dålig på att få något vettigt gjort när jag börjar jobba på eftermiddagen. Det måste bli ändring på detta i sommar, så att jag kan utnyttja dagarna trots kvällsjobb! Får försöka kliva upp vid åttasnåret, så att man t ex kan sticka till Fjällnora och bada i några timmar och ändå hinna hem och käka innan jobbet!

Jag har inte någon plugglust alls, och har inte ens dåligt samvete över detta. Har en pocket som jag håller på och läser, så man kanske ska lägga sig med den och bara slappa?

Jag skulle vilja bli lite rikare. Det har ingenting med något att göra, men jag kom bara på det, att det skulle sitta fint med lite cash. Jag är så himla avundsjuk på folk som har besparingar och som kan åka utomlands och göra en massa roliga saker. Sedan blir jag lite arg också, just för att jag tycker det är störigt att folk har råd att t ex shoppa loss. Jag jobbar ju extra, varför har då inte jag några pengar? Måste ju spara tills sommaren, så att man överlever den. Urk. Ingen rolig känsla det här med att bli irriterad på folk som är rikare än en själv. Det är nästan skämmigt att tänka så faktiskt, men jag kan inte rå för det. Förlåt mig.

Ovido - Quiz & Flashcards