Alla inlägg den 8 april 2007

Av Annica - 8 april 2007 12:22

Få se, vad har hänt i mitt liv sen sist då?Åkte hem till mor på Skärtorsda'n och vi firade hennes födelsedag genom att gå på en ny italiensk restaurang (Cinque) tillsammans med min faster Harriet. Det var längesedan man åt så god mat alltså! Den ligger i gamla Coffee Corner, lite konstigt att kliva in där och stå mitt i en restaurang! Men CC's tid kanske ändå var förbi, även om det var mysigt när det begav sig. Sen gick vi och tog en öl på Bishops Arms, mest medelålders folk där, men jag fick väl ställa upp eftersom jag var i minoritet... Telefonkonversation från toabåset intill:(En kvinna gråter upprört) Jag har så många karlar som vill att jag hänger med på det ena och det andra, och jag får så mycket uppskattning, och här har jag slösat bort hela mitt jävla liv på Håkan!!!Haha det lät så roligt, och jag säger bara: Lämna Håkan för fan!På fredagen var det ju som bekant långfredag. Maggan, Mats och Emelie kom till oss och åt i vanlig ordning, saknade M+J men de var i Stockholm tyvärr.Jag var helt seg och orkade inte ens snapsa med nån reda. Linda ringde och ville att jag och Emelie skulle ut och slå klackarna i taket, men det bidde inget med det.Igår åkte jag hem och hann nätt och jämt till jobbet. Jobbade till tio och dagen idag ser likadan ut. Jag har ont i halsen, hög puls och rinnande ögon och vill helst av allt sova. Men det vill ju jag jämt, har svårt att se ljust på livet just nu. Ångest inför sommaren har jag också, vet inte om jag kommer få något jobb, det tar på krafterna att vara konstant orolig och aldrig kunna slappna av. Längtar tills livet ordnat upp sig.

Ovido - Quiz & Flashcards