Alla inlägg den 12 april 2007

Av Annica - 12 april 2007 18:18

Nej nu är det inget roligt att vara sjuk längre! Jag är för rastlös för att vara stilla, men jag orkar inte göra något och mina ögon svider och rinner så jag kan inte plugga. Panik över det, faktiskt. Känner mig allmänt irriterad och ur spår eller vad man ska säga. Skit också.

Av Annica - 12 april 2007 11:16

Jag är fortfarande sjuk :/ Iofs är det ganska skönt att vara sjuk, för man får ligga i soffan utan att skämmas. Men det blir inte så mycket pluggat. Det går inte att läsa för ögonen rinner och svider. This is a problem, eftersom jag har en del att göra tills på måndag. Nu ska jag iallafall ner på stan och gå på biblioteket och äta lunch med Daniel. Sen kommer jag vara helt färdig när jag kommer hem, men det är ett senare problem. Jag måste vara frisk till helgen!! Är bjuden på fest, och det är inte ofta man går på en fest med en massa okändisar så det är jag väldigt sugen på! Förmodligen slutar det med att jag går på festen och sedan tar min förkylning nya tag och så blir man aldrig frisk. Fick förresten ett mail idag av Manchester Library, de saknade mig som "kund". Nu när man redan har Englandsabstinens, ja då kommer ett sådant mail och spär på'et..

Ovido - Quiz & Flashcards