Alla inlägg den 11 april 2007

Av Annica - 11 april 2007 11:01

Min dator sjunger på sista versen nu. Igår hängde den sig fyra gånger utan att det hjälpte att controll-alt-delete:a. Jag hoppas bara att den orkar hänga med några veckor till. Ska få låna en av Johan som jag kan ha tills skolans slut, tack och lov, för det finns ingen möjlighet att jag kan köpa en dator nu.Jag har en massa att plugga nu, har gjort upp ett veckoschema så att jag ser vad som bör göras varje dag, huva! I förrgår var jag helt däckad o låg bara på soffan hela dagen o tyckte synd om mig själv. Ögonen rann, halsen var uppsvälld och kroppen öm. Igår mådde jag bättre, men det gick inte att läsa för ögonen bara sved. Så jag har lite att ta igen om man säger så..Min morot är att jag och Emilie eventuellt ska hänga ikväll, så det gäller att jobba undan lite nu!Inget jobb har återkommit till mig. Börjar mer och mer ställa in mig på hemtjänsten, men jag ger det tills på fredag innan jag pratar med chefen. Så alla som vill ha mig -sno på!!!- jag är mycket trevlig, glad och ambitiös! Missa inte den här chansen, alla arbetsgivare!

Ovido - Quiz & Flashcards