Alla inlägg den 24 april 2007

Av Annica - 24 april 2007 15:59

Ni vet jag har ju problem med mina fötter, vilket jag gnällt om tidigare. Skaffade sådana där superinlägg som var specialgjorda just för mig, i november typ. De fungerade bra medans jag hade mina vinterskor, men i mars köpte jag ett par gympaskor och nu har jag redan slitit ner dem och det värker som satan i ben och knän. Jag kan ju inte köpa nya skor varannan månad, det är ju helt ohållbart!


Så jag gick till Gå- och Löpkliniken idag, där jag har fixat sulan och hörde efter om detta var normalt. De bokade in en tid till mig nästa vecka, då de skulle se om sulorna fortfarande var okej eller om de skulle göra en reklamation. Hoppas det är fel på sulorna, så att jag slipper förstöra alla skor som jag någonsin kommer köpa! Det förtar ju lite nöjet att shoppa skor dessutom, om man är begränsad till skor med stabila sulor och kanter. Goodbye nätta sommarskor, liksom.


Lägger in en bild så ni får se vad jag pratar om. Dessa är alltså köpta i mars, och redan så förstörda :/

Ovido - Quiz & Flashcards