Alla inlägg den 1 april 2007

Av Annica - 1 april 2007 22:31

Men herregud, vad gör jag? Tills imorgonbitti klockan nio ska jag ha skrivit 2-3 sidor om hur jag tänker lägga upp min uppsats. Disposition helt enkelt. Pappret är helt tomt. Inte en bokstav har jag skrivit ner. För att vara ärlig har jag inte ens öppnat word-dokumentet.Jag kan inte tänka. Det är så mycket som jag går och mal på i mitt liv, och längst ner kommer skolan. Jag vill ha ett jobb, och när jag inte fick Gävlejobbet så känns allt så himla jobbigt. Jag hade satsat allt på ett kort kan man säga, hade verkligen hopp om detta och så spricker det. En hel sommar inom hemtjänsten är inte vad jag längtar efter. Det är mycket annat jag tänker på också som jag inte vill redogöra för, men det är jättesvårt att koncentrera sig på skolan när jag är så disträ.För att skriva en disposition måste jag ju ha ett hum om vad jag tänker ställa mig för fråga i uppsatsen och vilken riktning den ska ta. Jag vet inte detta och jag är väldigt trött nu. Imorgon ska jag sova hela dagen, ska inte ens kliva upp och äta. Ska begrava mig under täcket och låtsas att det är natt. Nu har jag köpt en ny hemtelefon med bättre batteri, så om ni vill nå mig så finns jag i sängen med min nya telefon.

Av Annica - 1 april 2007 20:12

Ojoj jag har träsmak i baken efter allt bilåkande. Söderhamn tur o retur, yeah baby!, eftersom gulliga farmor hade 91-årskalas. Först var det bara jag, mamma, faster Harriet och farmor som åt lunch och fikade, men sedan kom mina kusiner o deras ungar så då blev det fullt hus! Fem småtjejer i åldrarna 1-5, det blev nog lite stimmigt för farmor tror jag! Hon satt mest i sin rullstol o log, medan barnen lekte kräftgång och jaga och vi vuxna försökte föra någon slags catch-up-konversation, samtidigt som glass skulle serveras till ungarna o nån ville gå på toa. PUH! Men fan vad söta, jag vill ha barn NU! (Nej inte nu, men inom fem år) Jag sa att jag ska stå för pojkarna, vi har inte så många sådana i släkten tyvärr..Nu är jag hemma iaf, och har gruvligt mycket att plugga tills imorgon = jag har ont i magen och undrar hur detta ska sluta. Vill egentligen bara skita i alltihopa och kolla på tv. Eller typ sova.

Ovido - Quiz & Flashcards