Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Lördagens festligheter!

Av Annica - 21 maj 2007 11:21

I lördags var det party hos mig och Kjelle! Jag skulle vilja säga att "alla var där", men jag saknade några hjärtegryn som tyvärr inte kunnat komma. Men vi som var med var i god form! Mycket lyckat måste jag säga, även om vissa fragment av kvällen är som i ett töcken och annat minns jag som om jag varit spiknykter. Konstigt det där. Skoj att folk dök upp som man inte räknat med!

Hoppas att alla hade kul, vi får se om det blir fler fester i den här lägenheten, eller som Emilie och jag sa igår; det kanske är en era som gått i graven. Haha, dramatiskt värre! Men det beror ju på vad jag ska göra med mitt liv, om det blir flytt till hösten eller vad som händer.


Nu är det måndag, och exakt en vecka tills inlämning. Jag är på sidan 7 av typ 27, så det kommer bli tufft såhär på sluttampen, men skam den som ger sig! Tidspress is the shit som jag brukar säga, så jag är egentligen inte särskilt oroad.

 
 
Ingen bild

Bergis

21 maj 2007 12:42

Hade verligen velat vara där i lördags, låter som en fest ska vara. Man tycker alltid att man än nykter, fast det kommer krypandes i tanken att mna inte kanske var det helt och fullt. Lycka till med uppsatsen, känns som jag alltid skriver så... Kram

 
Ingen bild

Annica

21 maj 2007 13:40

Ja, synd som fan att du var busy i helgen! Tack för lyckönskningar, såna kan jag inte få för många av!! :)
Härligt att höra att du hade det trevligt hos mor o far! Kram

 
Ingen bild

Kerstin

21 maj 2007 21:03

Jag ska bli bättre på att kommentera... :-) Tack för i fredags, jag tyckte att det var en komplett fest med chips, öl, trevliga människor, gamla bekanta, bra musik och i största allmänhet glada miner. Kör hårt nu med uppsatsen, två sidor om dagen och saken är biff. Kramen!

 
Ingen bild

Annica

21 maj 2007 22:02

Superkul att du kom, Kerran!! Härligt att höra att du hade skoj, det hade jag med! Hörde att du ska jobba i Sthlm i sommar (eller var det DU som sa det till mig? Lite oklart.. woops) Betyder det att du lämnar U för gott?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards