Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Annica - 15 maj 2007 23:22

Ja men go'kväll då, Sverige!

Här är allt under kontroll, har just kommit hem från Simon! Vi såg "Nyckeln till frihet", som han hävdade att alla tjejer älskar... Och ja, den var ju kanon, men jag kom på att jag har sett den förut.

Sen spelade vi Wii! Jätteroligt, vi bowlade, boxades och golfade, och jag kände mig som en naturbegåvning! Alltså, det var ju inte som ett vanligt tv-spel, utan man gjorde riktiga rörelser med armarna! Simon var naturligtvis bäst på allt, men han har ju spelat förr.

En himla trevlig kväll måste jag säga. Men en fråga; varför är den lilla snutten "skog" som man måste igenom när man åker till Kantorn (söderifrån, parallellt med E4:an) inte upplyst??? Det är ju skitläskigt att cykla där, känns som att någon kommer flyga på en i vilket ögonblick som helst!


Angående studierna så är det stabilt. Har lagt upp en plan, och kommit fram till att om jag skriver 2-3 sidor per dag tills inlämning, så hinner jag. Imorgon tänkte jag ge mig själv ett försprång och skriva 3-4, men jag vågar inte avge några löften om den saken.

Ovido - Quiz & Flashcards