Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av Annica - 4 oktober 2006 17:43

Träffade nya chefen imorse, trodde vi skulle vara klar på en timma, men hon ville att jag skulle börja jobba direkt! Så jag har gått brevid idag och även imorgon. Jättegulliga pensionärer... Så nu har jag fått ett jobb och blivit av med ett annat. Ringde gamla chefen o sa upp mig! Tyckte jag var modigt gjort av mig.Nu måste jag plugga, hela dagen har liksom kommit på ända!Ska bara berätta om vilken hemsk dröm jag hade inatt! Jag drömmer alltid så konstiga grejer, kanske ska börja skriva ner dem i bloggen.Iallafall, såhär var det:Jag var ihop med någon och vi hade en liten bebis tillsammans. Denna någon var inne i badrummet, och jag låg i sängen med bebisen. Plötsligt blev jag kissnödig, och vi brukade alltid öppna frysen och dra ut en låda och kissa där, så jag tog med mig bebisen och lade på bänken brevid frysen medans jag kissade. Sen gick jag in och la mig i sängen igen. Min kille ropar då från badrummet att jag kanske kan amma barnet sålänge. Javisst, ropar jag tillbaka, men inser att jag tappat bort ungen! Så jag letar och letar. Så går jag ut i köket och kommer på att jag nog i förvirring la in barnet i frysen när jag kissat färdigt!!! Åh gode gud, tänkte jag, låt honom leva! Så jag tog ut honom, och han var nästan helt stel. Han var som en kyckling som är halvtinad, alltså mjuk på utsidan, men stenhård inuti. Jag visste inte vad jag skulle göra, fick panik och försökte värma honom med en kudde. Sen vaknade jag och kände mig jätteilla till mods. Vad kan detta betyda tro?

Ovido - Quiz & Flashcards