Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Annica - 10 oktober 2006 22:35

Jonas och Kjelle tog i som ena riktiga karlakarlar när tvättmaskinen skulle bogseras ut. Herregud vilken tung grej! Trodde aldrig vi skulle kunna rubba den först!Sen hämtade Märit lite andra grejer som hon hade kvar här, men det var inte så mkt alls. Jag var ner i källaren och kollade efter en av hennes kartonger, och när jag stod där o rotade bland prylar hittade jag en massa gamla roliga grejer från min barndom, så jag blev stående ett tag. Gamla My Little Pony:sar och barbiedockor, KP-tidningar anno 1993, och Bamsedito från ännu tidigare år. Ja, det var kul att kolla lite i dem igen! Kommer ihåg ett Bamsenummer än idag, som hette Bamse och Kalle Svartskalle. Det handlade om Kalle Svartskalle som var mobbad av de andra i skolan, men så gjorde han det avgörande målet i en fotbollsmatch och blev jättepoppis!Har jobbat ikväll, var sista gången som jag gick dubbelt, så nu är det tänkt att jag ska vara fullfjädrad.... jobbar ensam första gången på torsdag, men det känns helt okej ändå, det måste jag säga!Är superdupertrött nu, och tänker sova omedelbums.

Av Annica - 10 oktober 2006 11:41

Jag har blivit granne med mig själv på Last.fm Hur sjutton gick det till? Snart kommer Märra o Jonas och hämtar tvättmaskinen och lite andra pinaler som är deras/hennes. Dock tog hon nog det mesta i julas tror jag, men det är väl nån kastrull här och nån form där, vad vet jag. Behöver städa rummet och plugga, men men. Ska nog ringa Emilie, de har ju flyttat nu, och jag lär ju kolla läget! Jobbar ikväll, är rätt kul faktiskt. Skön stämning och söta pensionärer!PS Tar bort omröstningen nu. 54% var på nej-sidan och 46% på ja-sidan, angående gitarrspeleri. So you know..

Ovido - Quiz & Flashcards