Alla inlägg den 22 oktober 2006

Av Annica - 22 oktober 2006 18:51

Ska berätta nogrannare imorgon om helgen, har haft fullt upp och har inte hunnit skriva något lately. Mor är här nu och vi har väl inte dragit riktigt jämt idag om en grej. Vi blev visserligen sams igen, men jag avskyr att bli kritiserad för att man inte är tillräckligt "vuxen". Har fått höra ditten o datten om att jag inte riktigt har ett hem som passar en vuxen person etc. Ja, jag orkar inte dra det där, men vi blev iallafall lite osams och jag hatar verkligen sådant! Vi redde väl ut det efter en liten stund bara, men hur vuxen känner man sig när man får banning från morsan då liksom? Mitt hem är mitt hem, och herregud! All respekt till henne för övrigt, jag vill inte hänga ut någon i bloggen, men jag kände mig kränkt på något vis. Tycker inte om att bli tillsagd av mamma när jag är 24 år. En vuxen till en annan vuxen, det fungerar liksom inte. Ja, nog om detta, jag ville bara vräka ur mig lite.

Ovido - Quiz & Flashcards