Alla inlägg den 13 oktober 2006

Av Annica - 13 oktober 2006 21:36

Käkade pizza o kollade på Idol.Danny är en sopa, vad gör han där egentligen? Ser ut som fan gör han med (Men han är säkert trevlig..haha)Erik sweet Erik the man of my dreams!! Dra mig baklänges vad snygg han är. Himla massa pluspoäng för att han sjunger Gavin de Graw, som jag gillar SKARPT!Jag skulle för övrigt vilja vara kompis med Sanna och Mogge, tycker att de är sköna som sjutton.Skulle vilja uppmana alla män, alltså alla riktiga män (inte Danny) att köpa Calvin Kleins nya herrdoft Euphoria. Fick luktprov i ELLE och blev helt till mig! Alla mina hormoner är på topp ikväll, omg! Skulle behöva kyla ner mig lite. Tur att man inte är på krogen, fan jag hade varit farlig ikväll.. :) Tillägg 22:01) Jag dog nyss av skratt! Det var Hey Baberiba som gjorde sin egen tappning av Dirty Dancing. Att jag inte kollar oftare på det programmet? (Kan vara att jag vanligtvis gör mer spännande grejer än sitter ensam hemma en fredagkväll...)

Av Annica - 13 oktober 2006 13:26

Var himla stressad igår och hann liksom inte med att blogga.... Först var jag hos syon för jag tänkte att hon skulle berätta för mig vad jag ska göra med mitt liv. Det gjorde hon inte. Synd, då måste jag ju komma fram till det själv.Jobbade från kl tre, det var första gången som jag gick själv! Man hade kanske hoppats att få mer hjälp än jag fick. Jag åkte på att ha bilturen, vilket jag blivit tipsad om att inte ha på mitt första pass. Men hon som också jobbade hade inget körkort, så det var liksom inte så mycket att göra åt saken. Jag har ju verkligen inget bra lokalsinne, så jag satt där i bilen med en karta och försökte hitta hem till vårdtagarna. Detta resulterade, vilket alla säkert räknat ut, i att om jag blev sen till en så blev jag sen till alla. Dvs, jag fick ingen rast. Jobbade över i en halvtimme dessutom, för att jag inte hann. Jag hade önskat att hon jag jobbade med hade kunnat gå hem till några av mina gamlingar när hon var klar med sina, och inte bara lämna mig vind för våg och gå hem. Nu gick det ju inte någon större nöd på mig för det, men jag hade kanske tyckt att det vore en fin gest, särskilt första dagen. Sen hade jag lyckats slarva bort cykelnyckeln med, så jag blev tvungen att promenera hem. Suck :)Men, men, lika glad för det är jag! Ska försöka få mycket gjort den här helgen. Har inte en enda plan, och jag tycker det känns jätteskönt. Först hade jag tänkt åka till Gävle, men jag har insett att jag inte hinner det. Jag måste verkligen plugga en hel del, och jag vet att jag inte skulle få något gjort om jag åkte "hem". Jag har nämligen i hög grad börjat oroa mig över csn. Om jag inte blir klar och godkänd på uppsatsen i höst, så kommer jag inte att kunna ta de obligatoriska 15p den här terminen, och alltså kommer jag då inte att vara beviljad studiemedel till nästa termin. Ringde till csn för att kolla om detta stämde, och hon sa att det gjorde det, men att om jag inte blev klar i tid så kan jag alltid skicka med ett personligt brev i min nästa ansökan och redogöra för vilka skäl som ligger till grund att jag inte tagit mina poäng. Herregud, man kan ju få magknip för mindre!Fick förresten mitt nationsleg idag. Grönt och fint. "Ej tillträde till nation" står det där det vanligtvis brukar stå "Gästrike-Hälsinge nation". Fan vad matt jag blir, nu måste jag ju försöka ordna upp det där också... bara för att jag är så seg och inte har betalat in avgiften i tid!

Ovido - Quiz & Flashcards