Alla inlägg den 11 oktober 2006

Av Annica - 11 oktober 2006 20:29

Har städat härhemma och tänt en massa ljus. Är skitmysigt nu (utom i mitt rum, där det ser ut som hej kom och hjälp mig). Slängde bort jättemånga par skor som var trasiga, fula eller utgångna. Jag förstör skor så himla snabbt bara för att jag går som en efterbliven med fötterna. Så det slutar oftast med att skorna är helt sneda, trots snordyra inlägg. Inte kul alls faktiskt. Borde söka för det här.Var ner i källaren igen och försökte bringa lite ordning. Den här gången fann jag mina gamla dagböcker (utom en som verkar vara på rymmen, woops!). Fan vad jobbigt allt var när man var 14-15. Skrev långa uppsatser om hur jävligt allt var, eller hur kär man är i den och den. Det var alltid antingen tiptop eller bedrövligt. Aldrig mittemellan. Tur att man hittat någon form av lugn inom sig vid det här laget.

Av Annica - 11 oktober 2006 13:56

Usch vilket höstrusk! Cosy from inside, som jag brukar säga. Nu var jag dock utomhus för jag skulle träffa Daniel för en lunch nere på stan. Först gick vi på Musikörat och köpte biljetter till Ron Sexsmith som spelar 26/10 på Katalin. Det kommer bli en riktigt supertrevlig afton, det är jag säker på! Alltid mysigt att gå på spelningar där. Lunchen intogs på en kinarestaurang, och jag åt så mycket att jag fick ont i magen. (Eller var det all frityr kanske?)När jag var på väg hem längs St Per-stråket och i höjd med övergångsstället på Väderkvarnsgatan, så cyklade den gamla farbrorn brevid mig omkull :( Stackars gamla man, men en ung kille och jag själv hjälpte honom upp, och han sa att han inte gjort sig illa, tack och lov!Nu kallar tvättstugan.. ska bli skönt med lite rena kläder i skåpet, så man slipper återanvända. (obs, jag skojade ju -titta inte på mig sådär!)

Ovido - Quiz & Flashcards