Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Annica - 19 oktober 2006 13:41

Min cykel har stått på jobbet i någon vecka, eftersom jag mitt pucko har tappat bort cykelnyckeln. Idag tänkte jag att nu jäklar ska jag ta tag i det där. Så jag och Mr Shell betedde oss som värsta förbrytarligan när vi stod i duggregnet och fipplade med knivar o tänger. Det var inte så svårt alls att få upp låset. Tänk hur lätt det är att sno nåns cykel egentligen?! Sen åkte jag o köpte ett nytt lås, och kompletterade samtidigt med lite lysen och luft i däcken. Så nu är min cykel tiptop igen, HURRA!Längtar tills ikväll :) Vad passar då bättre en dag som denna än att låta Steffe skina lite i min blogg? So here it goes...Dagens spår på en o samma skiva:STEFAN SUNDSTRÖM - FISK I EN SKÅLMarguerites 40-årskalasFisk i en skålHar någon sett Sabina?Vals på PelekasSabinas morgonvals

Ovido - Quiz & Flashcards