Alla inlägg den 16 oktober 2006

Av Annica - 16 oktober 2006 14:33

Jag hatar VHS så mycket att jag får kramp!Tänkte ju att jag skulle ringa och fråga vad fan det är frågan om, alltså varför de har tappat bort mina uppgifter. Men de har ju fan inte en normal telefonväxel!Antingen säger de "Just nu är alla våra linjer upptagna, vad god försök igen senare" eller så säger de "Välkommen till VHS! För öppettider, tryck två. För personlig service, tryck tre". Ja men vad händer när man trycker tre då? INGENTING! Det går fram en massa signaler, men ingen svarar. Detta har nu skett ungefär 6 ggr, och jag orkar inte höra hans dryga röst en enda gång till! Fan, jag blir ju UPPRÖRD! Antingen ska man sättas i kö, eller så ska de svara när man väl kommer fram. Jäkla sätt alltså. Jaha, hur gör jag nu då?Kl 15:36) Pleeeeaaase, I can't take it anymoooore!!! Nu stänger de om 25 min, och jag har fan ägnat hela dagen att försöka komma i kontakt med dem! Har säkert slösat 5000kr i uppkopplingsavgifter, bara för att lyssna på drygot på telefonsvararen. Kl 16:01) Okej, nu har jag just pratat med dem. Ingenting att oroa sig för, sa hon. Det kommer komma upp på mina sidor så småningom. Tack o hej. JAHA? Hade inte det kunna varit klyftigt att skriva det på hemsidan då rå? Eller står det redan, och jag har missat den detaljen? Snark. Jaja. Nu ska jag försöka lägga det där bakom mig, och istället tänka på vad en gammal tant sa till mig idag på jobbet:"Du har så vackra ögon, du har så vacker hållning, dig skulle de kunna göra något bra av" Erm... tack(?) eller nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards