Direktlänk till inlägg 13 oktober 2006

Expertutlåtande om Idol-Danny och Idol-Erik

Av Annica - 13 oktober 2006 21:36

Käkade pizza o kollade på Idol.Danny är en sopa, vad gör han där egentligen? Ser ut som fan gör han med (Men han är säkert trevlig..haha)Erik sweet Erik the man of my dreams!! Dra mig baklänges vad snygg han är. Himla massa pluspoäng för att han sjunger Gavin de Graw, som jag gillar SKARPT!Jag skulle för övrigt vilja vara kompis med Sanna och Mogge, tycker att de är sköna som sjutton.Skulle vilja uppmana alla män, alltså alla riktiga män (inte Danny) att köpa Calvin Kleins nya herrdoft Euphoria. Fick luktprov i ELLE och blev helt till mig! Alla mina hormoner är på topp ikväll, omg! Skulle behöva kyla ner mig lite. Tur att man inte är på krogen, fan jag hade varit farlig ikväll.. :) Tillägg 22:01) Jag dog nyss av skratt! Det var Hey Baberiba som gjorde sin egen tappning av Dirty Dancing. Att jag inte kollar oftare på det programmet? (Kan vara att jag vanligtvis gör mer spännande grejer än sitter ensam hemma en fredagkväll...)

 
 
Ingen bild

My ass Eric a man?!

13 oktober 2006 22:05

Den dan Erik är en "man" är ungefär samma dag han börjar sjunga rent. Ikväll gick det bra. ren lyckträff! Och vart fan snyggerik grejjen kommit från fattar fan inte jag! Erik och Danny är båda pojkar. Danny en sötare sådan såklart. Ha en trevlig kväll.. vi får väl se vem som blir kvar längst i programmet.. MOHAHAHAHAHAHAHA

 
Ingen bild

Annica

13 oktober 2006 22:13

Gargamel-skratt back at ya!
Vi får väl se, vi får väl se..... ;)

 
Sandra Leksand

Sandra Leksand

13 oktober 2006 23:36

Tack så mycket. det var kul o höra :) Så vem e du ? Vart i Sverige bor du ? Liam är ett underbart fint namn :) Kram/Sandra

http://sandralarssonsliv.bloggagratis.se

 
Helen...

Helen...

14 oktober 2006 08:37

ang parfymen...jummy!! jag instämmer!! (den luktar iaf gott på mig ;) )

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

sjunga

14 oktober 2006 09:24

Danny kan ju sjunga iaf, å det är väl det hela idol går ut på? nej ut med Erik & falsksången!

 
Ingen bild

Annica

14 oktober 2006 09:46

Till sjunga: Ja visst är det så :) Men jag brukar inte kolla på idol o vet inte vad de går för. Kan därför inte uttala mig om deras tidigare sångprestationer. Sen hör det ju till det roliga att kommentera annat än sång, visst?! :)

Till Sandra: Ja vem är jag hehe, läs bloggen så får du en okej bild tror jag. Försöker vara flitig att skriva! Bor i Uppsala sedan tre år tillbax. Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards