Direktlänk till inlägg 1 december 2006

Fredag igen

Av Annica - 1 december 2006 13:57

Var är snön? Det är ju för faen advent på söndag.Jag har tvättstuga o pluggdag (as always). Tänker väldigt mycket. För mycket. Önskar ibland att jag inte var en tänkare. Det finns ju de som inte håller på o reflekterar så mycket och det verkar skönt tycker jag.De ringde o ville att jag ska jobba imorgonkväll, men jag har ju sett fram emot att vara "ledig". Kunde inte säga nej på stört, utan sa att jag skulle tänka på det. Men jag har tänkt färdigt nu, och jag orkar inte jobba. Har ju redan jobbat två dagar den här veckan, och när jag tog jobbet så sa jag att jag ville jobba 1-2 dagar i veckan. Då är det väl okej att tacka nej? Eller?Idolfinal ikväll. Det blir tomt utan idol på fredagarna sedan tycker jag....... Kan inte bestämma vem jag hejar på. Mackan är ju skitduktig, men Erkan har ju verkligen utvecklats kanonmycket. Svårt det där.

 
 
Ingen bild

Daniel

1 december 2006 16:08

Hej kära vän, oroa dig inte Pitcher! Pitcher kommer vara the place to be när det gäller stormatcher. Jobbigt att höra att det inte varit 100, jag ringer istället för att ta det så här på bloggen. Ikväll, eller kanske imorrn. Fuckin tentapluggning. Du är toppen, Annica! Många kramar!!

 
Ingen bild

Annica

1 december 2006 16:21

Fenk ju :)

 
Ingen bild

Emp

1 december 2006 22:03

MARKUS ÄGER JU! Hur kan man tycka annat (okej, Erik är skitbra..) Mackan har stekt mitt hjärta -jag är kär!

 
Ingen bild

Bergis

2 december 2006 11:02

Låter som att du ändå, trots en massa tänk, pluggar på riktigt bra. Är inte avundsjuk på ditt uppsatsskrivande, det är visserligen kul men kan bli en hems mardrömm om man inte riktigt har sugen eller humöret. Lycka till och glöm inte att vara ledig åxå gumman! Kramar

 
Ingen bild

Lirer

2 december 2006 14:12

Livet är oftast mycket värre än vad man vill att det ska vara. Men ibland, nån gång ibland sådär, så lättar regnet nån timme och då kan man glida ner till beachen och sola. Och det gör det fan värt all skit, även om det är svårt att komma ihåg ibland med blöta sockor och kalla fingrar.
Step light little darling.
xxx

 
Ingen bild

Annica

2 december 2006 14:32

Men du, så fint sagt! Vad snällt av dig att poppa in och muntra upp lite. Jag lovar att jag ska försöka utnyttja de regnfria stunderna, eller -för att fortsätta med metaforerna- leta upp nån som säljer regnkläder som inte läcker...
Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards