Direktlänk till inlägg 8 december 2006

Vill ha nya kläder...

Av Annica - 8 december 2006 09:58

Jag tycker det är märkligt hur folk hittar till ens blogg. Jag menar, när jag kollar på "Visa referenser.." så är det både franska, spanska och norska sidor jag hamnar på! Sidor som jag aldrig har besökt! Hur kan folk då komma direkt från dessa sidor till min blogg undrar jag? Jag skulle vilja köpa nya kläder. När man tittar in i min garderob är det så att man vill gråta. För det första är det inte många trasor som hänger där, och för det andra är det samma gamla kläder jag haft i år och dar. Jag skulle verkligen behöva:UnderkläderTröjor/koftorJEANS!!SkorPlus någon finare jacka av något slag. Den känns det så akut med att jag funderar på att köpa den idag. Tänker på min utlandsresa i januari, jag kan ju fan inte gå på fina restauranger i en jäkla skidjacka heller.Men jag hatar att shoppa! Det är så ångestfyllt. Uschabuscha.Klockan tre ska jag träffa kursläraren, och få ngn form av dom över mitt arbete so far...

 
 
Ingen bild

Lirer

8 december 2006 10:38

Man måste bara bestämma sig innan vad man ska ha, sen är det bara att hitta det. Själv vill jag köpa nya jeans. Jag är så jävla dum i huvudet.. Jag har inte ens fått min lön än, och redan har jag skulder på.. ?? shit, typ 2500, och har börjat planera ett 1500 pix jeansköp. Sen att jag inte behöver några jeans är ju också ganska roligt. Men vad fan, man kan ju alltid kasta ett par man inte använder längre ey??

 
Ingen bild

Bergis

8 december 2006 13:31

Det var väldigt mysigt att hälsa på och fika lite hos dig gumman. Hoppas du fick lite annat att tänka på än plugg, åtminstone för ett litet tag. Shopppa? Jobbigt? shit, det är typ det roligaste som finns. JAg älskar att shoppa men mitt problem (och anledningen till att jag aldrig handlar kläder) är att jag inte har pengar. Hade jag bara det så skulle jag shoppa grejer och kläder varje dag. I just love it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards