Direktlänk till inlägg 28 december 2006

Rapport från en mellandag

Av Annica - 28 december 2006 11:06

Då var verkligheten ikapp igen! Julen var väl okej, även om stämningen aldrig riktigt infann sig. Man har ju idylliska drömmar om en vit jul på landet med tjocka släkten, och min jul var väl så långt ifrån det man kan komma. Men anyway, den var okej.Idag är det galet mycket plugg som gäller, krasst uträknat har jag nu 11 dagar att få färdig den på. Oh my gooood. Men man måste vara positiv!Det är roligt att så många läst min blogg fastän jag inte uppdaterat den på fem dagar! Har t o m återvänt till topplistan, under min frånvaro ;)På juldagen blev det utgång trots allt! Gick på Sjömanskyrkan, jag hade helt missat att det är ett uteställe! Under min tid i Gävle gick jag på disco där när jag var typ 16, och sedan på spelningar där på Nebraska. Men nu var det iallafall en krog eller så som hette Art Garden. Var väl rätt skoj. Dock träffade jag en massa gamla flyktiga bekanta som jag kände att jag inte hade så mycket gemensamt med. Synd, men vad spelar det för roll egentligen?Har inga bilder att slänga upp, då jag bestämt att inte lägga upp bilder på personer här, och några andra kort tog jag ej.. Så får det vara då.Okej, nu är det full koncentration som gäller! Puss och hejPS Filosofisk fråga av A. Lantz: Kan man säga att uttrycket "Klipp dig o skaffa ett jobb" är förlegat sedan Anders Borg blev finansminister? HAHAAHA

 
 
Helen...

Helen...

28 december 2006 11:45

det e skönt att veta att det inte bara är jag som måste plugga idag. men fasen va tråkigt det är!!
pussss

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Emlan

28 december 2006 13:59

Hmm...men julen var väl mysig ialla fall. Jag tyckte vi hade skoj med lekar, sprit å schysst Persson-släkt! Jag har en del godbitar ala film/foto från julafton som måste ses. Bland annat när Anna å farsan sjunger gläns över sjö och strand... Ska bara få ordning på inställningarna först. Kämpa hårt sötis. Du kirrar det där i ett nafs! Det vet jag!!!! Många massa kramar E

 
Ingen bild

Annica

28 december 2006 14:29

Jo visst var det skoj, inte tu tal om nåt annat! Inte så jag menade! Och deras sångprestation hade jag helt glömt haha, det var ju dumt av mig, tur att det finns på film! Tyckte det var fint att de verkligen gick in för't ;)

 
Ingen bild

Evelina

29 december 2006 00:08

Stumpan da.. 11 dagar, ungefar samma tid som jag varit magsjuk.. En baggis. Fy sjutton vad du ar duktig o vet du, snart snart far du beloning. Nagra dagars semester o du kommer vara som en ny manniska. Promise!
Ska nog lyssna lite pa P3 over webben nu. Far lite Lantz-abstinens.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards