Direktlänk till inlägg 20 april 2007

Jätte irriterad och stor bilds tv

Av Annica - 20 april 2007 14:03

Jag försöker lära mig att leva med särskrivningar gjorda av vanligt dödligt folk, trots att det är svårt. Men när jag är på Coop och läser tryckta skyltar där det står "pasta sås", då kryper det i hela mig kan jag lova. Nästan så mycket att jag vill gnälla hos någon ansvarig, men nån måtta får det vara..., jag vill ju inte betraktas som en tjurkärring. Tur att jag har min blogg.


Har varit hemma hos faster Kerstin och käkat svampmacka. Höll bokstavligen talat på att sätta i halsen när jag tittade upp från tallriken: Tanten har köpt en 42tums platt-tv! Det var som fan, jag trodde inte ens att åttioplussare visste att sådana fanns! Själv har jag min mormors gamla tv från 1200-talet, kanske dags att byta upp sig?

 
 
E

E

20 april 2007 15:41

Faster Kerstin är en toppentant.
Inget sitter fast där inte. Tur att jag har varit med och delat på henne.
Kärlek//E

http://drogen.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

20 april 2007 16:58

Ja visst är hon. Känns inte en dag äldre än 60!

 
Ingen bild

Bergis

20 april 2007 19:11

Kul att tantan hänger med, min farfar 86 år sa för några år sedan att han skulle skaffa internet, yeah right. Vad skulle han med det till hade han tänkt sig, fast det är klart när min ingifte farbror tog deras enda tv hade de väl inte så mycket att göra på kvällarna. Farmor trodde han menade deras gammla skivspelare.... ja du ser. Vet att du hatar särskrivningar, jag är inte heller nåt fan men ibland slinker det ner en eller två.... Kram

 
H

H

21 april 2007 10:47

jag tror jag har blitt blind igen, som jag kan bli rätt ofta när det gäller de här med att läsa.. så jag behöver specialhjälp... hur gick det med tentan?

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

21 april 2007 12:22

De har skjutit upp resultatredovisningen tills på måndag.... jobbigt värre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards