Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Inga åsikter, eller?

Av Annica - 23 april 2007 21:41

Men hallå! 69 pers har läst min blogg idag, men ingen tyckte något om inlägget :/ Jag som hade berett mig på mothugg och medhåll i massor, när man tar upp religion på vad som kan tyckas vara ett så opassande vis som jag gjorde! Jag gillar när ni kommenterar ju.. det är ju halva grejen med bloggeri.

 
 
Helen...

Helen...

23 april 2007 22:18

okejdå, för att du ber så snällt..
jag vet inte vad jag tycker om det där med religion- jag har aldrig tänkt på det på det viset- men när du säger det sådär så får det en att börja fundera. när jag hade det tufft för lite mer en vecka sedan så berättade mormor min att hon bad för mig att det skulle gå bra, och när hon sa det så böev jag alldeles rörd. mest för att det är det hon tror på hjälper vid stunden och det e det som får henne att känna sig trygg. jag kan känna att det tron gör för folk är att den skapar trygghet, oavsett om de har den annars eller ej. och det tror jag inte att några pengar i världen kan skapa...inte känslan det ger en iaf... as sad as it is...men belive mig! jag håller med dig! även om jag inte är lika "hård" med mina åsikter som du är-men det e ju mest för att jag inte kan ta kritik.. hehe

http://djhelen.blogspot.com

 
E

E

24 april 2007 07:54

Jag tänkte skriva nån rad men det blev inte så. gillade ditt inlägg. tänkte mig faktiskt det som månadens blogginlägg!!! det du! du är inte så kunglig på att kommentera själv my dear.
puss, kram och nyp i stjärten//E

http://drogen.blogg.se

 
Ingen bild

Bergis

24 april 2007 08:35

Jag har en åsikt och jag delar inte din i detta fall, men kanske lite väl stort ämne att dikutera på bloggen, eller?

 
Ingen bild

Annica

24 april 2007 09:29

Ja nu jäklar blev det fart minsann :) KUL!

Helen - Jag brukar också be för att saker ska gå bra. Och då ber jag verkligen "på riktigt" eller vad man ska kalla det. Alltså jag tror verkligen att det gör skillnad. Så det är inte det jag motsätter mig, utan snarare att folk lutar sig mot religion istället för att själv ta initiativ.

E - nej men jag tänkte att eftersom jag var så provokativ så kommer folk att reagera! Det var mest det jag tyckte var lite konstigt att ingen av typ 70 pers brydde sig.
Tack för utmärkelsen, den sitter fint baby ;)

Anna - jag vet, enormt ämne! Men ack så spännande tycker jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards