Direktlänk till inlägg 18 oktober 2006

Bring on 24!

Av Annica - 18 oktober 2006 23:03

Nej, nu orkar jag inte plugga mer. Ska bara skriva ett litet inlägg, och sedan sova. Kommer vakna imorgon ett år gråare men visare! Haha :) Jo du lille vän, nog har jag lärt mig ett o annat under mitt långa liv. Den senaste lärdomen är att glömska kan stå dig dyrt. Jojo, jag är fortfarande bitter som fan. Kommer aldrig att glömma en tandläkartid ever again. Som födelsedagspresent har söta hjärtegrynet Emilie bjudit mig på Stefan Sundström imorgonkväll! Det är ju lite av en tradition att vi går o kollar när han spelar i stan, men den här gången hade jag missat att han skulle komma, så hon lyckades bra med att överraska mig! Dock förstod jag vad det handlade om för någon vecka sedan eller så, hehe :)Hittade lite spännande information i min kalender, som jag tycker stämmer väldigt väl in på mig. Rätta mig om jag har fel!VågenIntelligent (det står så, så då får man väl tro't!)KlartänktSällskapsmänniskaDiplomatisk
Stark känsla för rättvisaTycker om vackra tingHundens år (1982)ÄrligPålitligPerceptiv (det vet jag inte vad det betyder, men det är jag nog)CyniskJa där har ni mig! Lite stämmer det faktiskt, men sen vet jag inte om det kanske är för att jag förväntar mig att det ska stämma :)Sov gott, underbara människor!

 
 
Ingen bild

Daniel

19 oktober 2006 00:58

Visst att det snurrar värre än hos ett tombola-lotteri här i skallen, men nog ska jag iaf kunna gratta på födelsedagen ändå. 58 minuter sen. Vi hörs imorn, kram på dig!

 
Helen...

Helen...

19 oktober 2006 07:25

GRATTIS!!!!!!

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

johan

19 oktober 2006 10:05

Önskar dig en riktigt grym födelsedag idag min vän! Hoppas vi ses snart igen! Sjukt drygt att du ska bo så långt bort...

Kram!

 
Ingen bild

Emilie

19 oktober 2006 11:49

GRATTIS!får ju inte tag på dig på telefon så då får jag väl avända mig av detta medium istället =) Ikväll är det Steffe och det ska bli så roligt, man kan hoppas att det inte blir fullt så patetiskt som för några år sen dock. Men, men...nu är vi ju både äldre och visare så det går nog bra!Ringer dig efter mitt seminarium om middagsplaner mm.PUSS

 
Ingen bild

Emelie

19 oktober 2006 12:58

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNUTTIS!!1!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards