Direktlänk till inlägg 20 oktober 2006

The one and only Steffe

Av Annica - 20 oktober 2006 00:18

Man ska ju inte skriva meddelanden under alkoholinflytande brukar jag säga till mig själv, men jag gör ett litet undantag!Jag o Emilie var ju på Steffe ikväll, o vilken kille han är! Vi satt och mös i publiken och kände bara att guuuud we love you! Efetråt så köpte vi en skiva ihop och fick den signerad. Emilie betalade merparten så jag får väl den kopierade skivan då antar jag blir mest rättvist. Sen när vi hämtade ut jackorna så låg det affischer som man fick ta och då tänkte vi att vi vill ha de här också signerade. SÅ vi gick dit igen och då knystade emilie om att jag fyllde år, så steffe skrev "grattis på 24-årsdagen" önska steffe. Haha nej det där sista hittade jag på för jag tyckte det hade vart kul :)Emilie fick med sig en affisch till Patte. "Tjena Patte" skrev steffe på den. Det var jag som insisterade på det. Emilie sa först Patte, men sedan rättade hon sig till Patrik. Nej skriv Patte, sa jag, så då gjorde han det. FÖRLÅT PATRIK; I AM SO SORRY _ försök attt se det lite positivt haha :)Nu har jag kommit hem, efter att ha hängt lite på OK och snackat lite skit. Fått en gratis korv med. Gäller ju att utnyttja sina kontakter! Dags att sova nu, tack för idag allesammans som grattat mig! Puss pyss

 
 
Ingen bild

Stoppa högern som jag och Steffe brukar säga...

20 oktober 2006 11:14

Heeej!Ooh vilken underbar konsert det var igår. Idag är det mer en underbar rödvinshuvudvärk som gäller, men det var han värd Steffe. Poppar nog in och köper Ron-biljett idag.Puss och tack för en lika rolig kväll som vanligt!

 
Ingen bild

Annica

20 oktober 2006 11:25

Haha Stoppa Högern glömde jag ju nämna, men nu gjorde ju du det ist :)
Vad kul att du hänger med på Ron S, förstod att du inte skulle kunna stå emot!
Tack för igår gullet, det var världens bästa present!

 
Ingen bild

Patte som egentligen heter Patrik

22 oktober 2006 12:59

Hörrudu, inte hålla på och insistera och säga att det ska stå patte på grejerna! Nu är jag sur, det du. Så nu ska jag gå och baka en kladdkaka och du ska minsann inte få smaka på den. ;)
Fast lite glad är jag också, det var ju en fin affisch.
Häpårä!

 
Ingen bild

Annica

22 oktober 2006 18:50

Meh förlååååt då! Man kan aldrig klandras för något man gör när man druckit vin! Visste du inte det? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards