Alla inlägg den 13 september 2006

Av Annica - 13 september 2006 15:56

Jag undrar var man får tag på en korkskruvsöppnare med hävstång. Inte är det på Willys, Coop eller ICA iallafall. Vi måste stå för våra egna på jobbet iallafall. Jag är skitnervös för den dagen när jag ska behöva öppna en flaska vin åt nån. Jag kan ju inte använda såna där makapärer, jag kör med korkskruv med armar. Här stod det en gång i tiden en massa elaka saker, men jag var rädd att personen i fråga eller i dess omgivning skulle fått reda på't, så av ren självbevarelsedrift raderade jag det...För övrigt så har handledaren fortfarande inte mailat. Ska jag ringa honom tro? Men hur drygt gjort är inte det då? Han svarar väl när han har tid. Men jag vill ju sätta igång. Känns som att jag har alltför mycket dötid (som ni märker), och jag behöver ett uppdrag. Måste fylla min dag med någon vettigare aktivitet än detta.Ska iallafall äta en bit mat med Daniel ikväll nån timme eller så. Inte mer, för sen skulle han vara tvungen att plugga, han hade så mycket nu. Lyllos... ;)Jag måste även passa på att säga att jag har blivit helt och totalt galen i Tenacious Ds låt Wonderboy. Jag vet inte vad det är, men melodin är så bra och Jack Blacks röst med..... och den är ju rockig och rivig haha, jag gillar ju sånt. Typiskt mig att komma in i en enlåtsperiod. Går väl över om ett par veckor eller så!

Av Annica - 13 september 2006 11:57

Alltså den kudden jag har, den är inte att leka med!! Det hör typ 3dm hög så jag sover antingen den och får nackspärr, eller utan den, och får nackspärr. No win situation. Jag vet att min vanliga kudde finns nånstans i lgh, men jag orkar faktiskt inte leta. Nu har jag ju haft den här badbollskudden i typ tre veckor, och den är faktiskt skönare nu än i början!Sen utöver detta tror jag att jag drabbats av förmiddagsdyslexi. Skriver konstiga ord och fel bokstäver hela tiden! T ex kallade jag kudden för kuddet och nackspärr för nackspäck och konstiga för kontiga. Nu får jag skärpa mig! Jag som gnäller så mycket på andras texter när de inte skriver "rätt" i mitt tycke. Språkpolis ut i fingerspetsarna! Men då vore det ju en fördel om man själv föregick med gott exempel hehe.... Och hittar ni några särskrivningar så för guds skull!!! let me know.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards