Alla inlägg den 23 september 2006

Av Annica - 23 september 2006 14:29

Efter att pga stopp i trafiken åkt i promenadfart till sthlm igår fick vi raskt (dvs fort som fan) byta om och göra oss färdiga, för vi skulle på middag på Golden Hits kl sju. Halv sju var vi framme på hotellet och sen hade vi typ en kvarts promenad... shit fan vad stressande! Jag är ju ändå ganska lugn till humöret, och stressade fast ändå inte. (Värdefullt tips jag fick lära mig första dagen på MAX: Stressa med händerna och inte med huvudet! Det lever jag fortfarande efter) Men om man säger såhär...; vissa var ju en smula mer uppjagade än jag! Men vi kom fram i tid trots allt och hade en supertrevlig kväll! 15 personer i varierande åldrar var vi allt som allt.Jag gillar ju sånt där showande och sjungande jag, så jag njöt ju i fulla drag! Maten var också supergod, lax och ris med nån vitvinssås och soltorkade tomater. Tror även att födelsedagsbarnet själv hade en kanonkväll som det verkade! Sen lämnade vi stället och hamnade på någon väldigt tyst och tråkig pub utanför hotellet, som stängde innan vi ens hunnit dricka upp ett enda glas! Snopet. Så då gick vi "hem".Idag har vi ätit god hotellfrukost och sen begav jag mig till station för att åka hem. Stod i biljettkön bakom Robert Wells och spanade in honom litegrann :) Jag tycker ju att det är lite roligt med kändisar hehe, men säg inte det till nån!Nu ska jag sticka till systemet, och jag undrar om det inte blir McDonaldsmat idag, orkar inte tillaga något avancerat. Och vill inte käka makaroner....Ikväll blir det holabalo hos Emilie! Såg förresten att Richard nu faktiskt varit uppe och gått t o m, så det kanske finns gott om hopp trots att det lät så mörkt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards