Alla inlägg den 15 september 2006

Av Annica - 15 september 2006 23:32

Det känns förjävligt som sagt, men det är ändå tur att man har lätt till skrattet. Jag kollade på Idol och Kvarteret Skatan hos Emilie och Patte, och med dessa program och det fina sällskapet så kan man ju inte bli annat än uppmuntrad!Nu ska jag försöka sova, och ta igen lite sömn från inatt. Kommer förmodligen somna på fem röda. Allt som hänt känns som om det liksom inte riktigt hänt, om ni förstår. Det skulle kunnat vara en vanlig fredagkväll vilken som helst, men nu är det inte så. Det känns iallafall bättre i illamåendet, så förhoppningsvis har det släppt tills imorgon! Kram till alla mina gulliga och omtänksamma vänner!Undrar om det var någon mening med att jag skulle börja blogga för tre dagar sedan? Känns skönt att skriva av sig, men samtidigt är jag rädd att jag ska blotta mig för mycket. Det går liksom inte att ta tillbaka något som folk redan läst. Man får helt enkelt vara försiktig. Känns som att jag har hur mycket som helst att skriva ur mig, men tror att jag spar det till min riktiga dagbok, eller till ett riktigt samtal kanske. God natt nu

Av Annica - 15 september 2006 14:39

Mötte Linda på station vid strax före tolv. Vi gick ner på stan och jag lyckades köpa en korkskruv, rena rabatten; 39kr! På första affären jag var in i kostade den 249... man kan ju undra om den verkligen var sex ggr så bra!Hursomhelst så gick vi och fikade efteråt, på ett café i en solig gränd. Det var jättemysigt, och skönt att få prata av sig. Jag undrar om det är normalt att känna som jag gör, dvs hemskt illamående? Jag känner som om jag ska kräkas hela tiden, och yr är jag med. Linda sa att hon trodde att det kunde bli så när man var ledsen. Jag vet inte alls vad jag ska tro. Allt är skitjobbigt, och jag vet inte hur jag ska göra för att det ska kännas bättre.

Av Annica - 15 september 2006 09:17

Jag mår fysiskt illa. Jag förstår inte hur detta kunde ske, och jag önskar att klockan var mer så man vågade ringa till någon. Mitt jävla msn funkar inte som vanligt. Ute är det en underbar septemberdag. Solen lyser och luften är härligt frisk och allt är som vanligt förutom att en människa imorse tackade för sig. Snipp snapp snut, så snabbt kan livet ta slut. Och jag fattar ingenting.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards