Alla inlägg den 21 september 2006

Av Annica - 21 september 2006 21:54

Jag har blivit £429 rikare. Det kom en check på posten idag. (Alltså inte bara sådär, utan för att jag stängt mitt engelska konto....) Synd att pengarna kommer gå till att försöka jämna ut mina skulder. Med betoning på försöka.För övrigt är resultatet i omröstningen förvånansvärt jämnt! 44.4% vill stelna sittande och 55.6% stående. Där ser man...

Av Annica - 21 september 2006 18:33

Alltså får man undra vem i helvete som kom på att man ska ha ett ackord som heter F??? Jag kan inte spela det! Så är det bara! Och hur drygt är det inte att vara tvungen att välja bort låtar med F i då? Vilket i princip är alla låtar... B är ju också sjukt svår. B7 kan jag, men inte de andra. Jäkla ont i fingertopparna får man, men det är det ju helt klart värt! Det är underbart roligt med gitarr, man kan säga att jag skaffat mig en ny hobby!Idag var jag på personalmöte, det kom väldigt hastigt och lustigt på. Klockan tolv ringer Sara på jobbet och undrar om vi ska ta sällskap ner. Öööhh, vart? Nä, då var det möte kl två vilket jag totalt missat. Så först vart jag irriterad för jag tänkte att det var väl själva faan att man inte blivit informerad, men sedan fick jag höra att det suttit en lapp på dörren i personalrummet, så det var helt enkelt jag som varit ouppmärksam... annars är det ju skönt när man kan skylla på någon!På seneftermiddagen promenerade jag upp och gratulerade Anna som fyllde år i söndags, och satt och pratade en stund och gullade med lillsnutten. Jäkla söt unge alltså! Idag i mörkblå body med vita stjärnor :) Puss!Nu varvar jag pluggandet med bloggeri och gitarrspeleri. ("Ja vi höll på med scouting och blockflöjtsspeleri")Anyway.PS Nu kom grannen som lånat curry över med en burk chutney som hon gjort igårkväll :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards