Alla inlägg den 14 september 2006

Av Annica - 14 september 2006 21:36

Jag och Kjelle åt sushi (12 bitar - fortfarande inte riktigt mätt) och kollade på filmen om Frida Kahlo. Den var ganska seg om jag får säga det själv. Det var visserligen intressant att se den och "lära känna" henne lite mer än till namnet, men själva handlingen var ganska trist, trots att hon träffade en massa stora personligheter. Å andra sidan så tvivlar jag på att filmen om mitt liv skulle vara så jävla kul heller.I morgon kommer Linda hit och hälsar på, det ska bli kanon att ses. Inte för att jag är på topp men det ska bli skönt att ha henne här.Synd att livet inte alltid blir som man önskar. Synd att folk dör ifrån en. Eller det är nära nu iallafall. Tyvärr får man ju inte bestämma om sånt. Men det gör så ont i magen. Jag vill inte skriva så mycket om det, då det känns som att jag fläker ut något mycket privat. Vill dock att ni ska veta att något hänt, så jag slipper berätta det på telefon om och om igen. Det är så jävla jobbigt. Såklart är det inte mest synd om mig, men ni förstår vad jag menar.

Av Annica - 14 september 2006 15:30

Nu skulle det vara gott med sushi. Ska nog åka och köpa det. Jag har en del att berätta men jag tar det en annan gång. Kanske. Kanske är det inte bloggmaterial alls. Vi får se hur det känns sen. Nu är jag illamående iallafall. Ska träffa handledaren på måndag, fick mail idag. Skönt att få komma igång.

Av Annica - 14 september 2006 03:50

Ja jag skulle ju bara gå o äta en bit mat med Daniel samt dricka en öl eller två..... Men det blev ganska många till slut och vid niosnåret undrade han om jag skulle hänga med och kolla på fotboll tillsammans med honom och Johan. Ja inte är jag sen till att tacka nej! Så vi gick till O'learys och kollade på Manchester United - Celtic. Blev lite nostalgisk och sms:ade till Jim och Steve och sa att jag kollade på matchen. Då messar båda tillbaka och säger att de befinner sig på Old Trafford!!! Fatta vad galet! I ett halvår bodde jag ett stenkast därifrån och nu känns det så himla avlägset! Men united vann iallafall, och även om stämningen inte var lika härlig som typ på The Red Lion (vår stammisfotbollspub) eller så, så måste jag säga att även svenskar vet hur man hejar på fotboll :)Hur som helst, så efter matchen så gick vi hem till daniel och johan och drack vin och mer öl och nu är som sagt klockan fyra... herregud, det är verkligen sovdags! God natt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards