Alla inlägg den 22 september 2006

Av Annica - 22 september 2006 09:49

Helgen kommer bli kanonkul!Idag kommer mor och hämtar mig vid tvåsnåret, och så beger vi oss till Stockholm och möter upp Märits familj och alla andra som ska vara med på kalaset. Sen är det middag ikväll, å vad jag längtar!Imorgon åker jag hem nån gång mitt på dagen och sen på eftermiddagen kommer Johan hit och så går han och jag i samlad tropp hem till Emilie och hennes 25-årspartaj! Party, party :)På söndag hänger Johan här och jag vet inte riktigt om vi har ngn plan för aktiviteter, men förmodligen kommer vi att sova länge och sedan äta en bakispizza. Och spela lite gitarr. Jamma lite. Hahahahaaa obs jag skämtar!!!En tråkig sak som hänt som jag såg på aftonbladet, är att en av programledarna i Top Gear nästan har kört ihjäl sig. Han hade iaf allvarliga huvudskador. Usch. Såsom vi tittade på Top Gear i våras, och skrattade så vi kiknade! Särskilt det avsnittet när de skulle bygga sig varsin båt av en bil. Sedan skulle de åka en viss sträcka med "båten". När Richard Hammond (som nu är skadad) hade åkt hela sträckan och bara hade 2 meter kvar innan han kunde lägga till vid bryggan så sjönk båten hahaha! Ja det låter ju inte så kul nu, men det var hysteriskt. Får se när jag skriver nästa gång nudå, schemat är ju rätt tjockt som ni sett :)Trevlig helg på er allihopa!(Tillägg: Brynäs vann mot HV71 igår, tjohooo!)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards